wtorek, 2 kwietnia 2013

Summer Days ^^ And Today ..

Wracamy do tematów o mnie, o czym ma być ten blog. Nie robię sobie wiele zdjęć, więc dodam zdjęcia robione z wakacji. Dzisiejszy dzień rozpoczął  się tym, że wstałam i chciałam wejść na laptopa, ale okazało się, że moja mama go wzięła- schowała i zamknęła swój pokój na klucz, byśmy nie weszły i nie wzięły laptopa. Siedzę tu na telefonie, by tylko do was napisać na blogu :). 

Lubię modę. Moja szafa jest bogata w różne kolory tęczy, ale najbardziej lubię fioletowe i czerwone dodatki  i ciuchy. Czasem lubię też ubrać obcisłe spodnie i jakąś bluzkę, oby było mi wygodnie w tym, co noszę. Wiązane buty ze sznurówkami są dla mnie eksperymentem, bo lubię kombinować i wiązać je tak, jak nikt. 


Moja koleżanka ma gitarę. Robiła mi też te zdjęcia.  Na zdjęciu poniżej mam białe getry i czarną tunikę. 


Zdjęcie 1: 
bluzka: H&M 
buty: RAY
spodnie: Reserved

Zdjęcie 2:
Bluzka i Legginsy: PRIMARK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz